
Sessions de dissabte a La Rovira Nova
«El cos experimenta el que la ment crea i la consciència acull«
OM AH HUNG – Aquestes tres síl·labes s’utilitzen per portar consciència a la nostra experiència completa sense separació. Quan les integrem en la meditació, ens ajuden a reconèixer que tot el que experimentem —des de les sensacions corporals fins als pensaments— està succeint dins de la nostra pròpia consciència, sense estar separat de nosaltres mateixos. La pràctica amb Om Ah Hung ens permet gestionar la nostra experiència interna amb coherència, sense projectar cap a fora la responsabilitat d’allò que sentim a dins.
Un espai per aturar-se i mirar amb honestedat i curiositat, reconeixent la quietud que ja es troba present enmig de la vida tal com es desplega.
Cada trobada parteix de la presència, el silenci i adonar-se. Es desenvolupa a través del diàleg i la pràctica. Explorarant com aquesta mirada transforma el dia a dia a la feina, a les relacions, les incerteses.
És una invitació a descansar en l’experiència directa, més enllà del personatge. Seure, escoltar i permetre que la pregunta «Qui soc jo?» obri un espai de silenci que acull tot el que apareix.
Per a qui senti curiositat per l’autoindagació i tingui ganes de portar aquesta exploració al teixit viu de la vida quotidiana.
La pregunta «qui sóc jo?» no té resposta. És un retorn a casa.
Explora els articles del blog per a més informació
Els tallers
Són trobades pràctiques per explorar junts aquesta mirada a través del diàleg i la indagació silenciosa. Es tracta de recordar allò que ja som i viure des d’aquesta naturalitat en la vida quotidiana.
Pròximes dates a La Rovira Nova:
- Dissabte, 14 de febrer de 2026
- Dissabte, 14 de març de 2026
La invitació:
«El que busques ja ets.»
Facilitador de les sessions: Alfons Molina
Inscripcións: alfonsmolina@gmail.com
Preu de la jornada: Aportació voluntària segons el que cadascú vulgui oferir.
Horari: de 10 a 18 h.
Dinem a la Rovira Nova; cadascú es porta el seu menjar.
L’espai disposa de cuina i estris per facilitar-ho tot.












17 respuestas a “Cercle de Quietud”
GRÀCIES !!!
Me gustaMe gusta
MOLTES GRÀCIES !!!
Me gustaMe gusta
A través de la meva professora de ioga he arribat a aquest espai, que m´estava esperant, que jo, necessitava tant!! N´estic profundament agraïda per la generositat, Alfons, amb què l´has ofert. En aquest dies insòlits, durs de viure i en la meva situació familiar molt difícil de gestionar, sóc molt conscient del molt que aquest espai , que puc fer meu , m´està ajudant a viure-ho amb comprensió i acceptació de tot plegat, i en molts moments fins i tot amb alegria.
Gràcies infinites!!!
Me gustaMe gusta
Gràcies per la vostra confiança. És genial compartir els matins amb vosaltres.
Me gustaMe gusta
Sento els meus pensaments més ordenats i tranquils. Moltes gràcies. Torno a ser jo.
Me gustaMe gusta
Bon dia Alfons… no hi ha manera de poder entrar al zoom! ?
Me gustaMe gusta
Hola,
Fa unes setmanes que no puc conectar-me a les sessions per el tema de la feina i veure que les has penjat al youtube ha set un regal.
Moltes gràcies Alfons!
Me gustaMe gusta
Aquest espai de meditació m’ ha ajudat molt en aquests dies tant convulsos i sobretot per aprendre a observar i gestionar els pensaments deixant que passin sense enganxar-m´hi no fent-lis cas. A més he après moltes coses sobre l’ espiritualitat. Moltíssimes gràcies, un veritable regal per tots i totes.
Me gustaMe gusta
Hola Alfons, per tema d’horari seguiré les meditacions pel canal youtube. Moltes moltes gràcies
Me gustaLe gusta a 1 persona
Gràcies Alfons! Durant el confinament em va anar molt bé poder meditar amb vosaltres cada matí. Em notava tranquil.la i estable tot i la situació que estàvem vivint. Intentaré participar d’aquesta nova proposta sinó en directa, a través del vídeos que vas penjant al youtube. Gràcies!
Me gustaLe gusta a 1 persona
Hola Alfons! M’alegro q tornis a fer les sessions matinals d meditació. Pel confinament a mi em van ajudar molt sobretot a començar el dia amb més energia. Intentaré seguir-les pel youtube, els dies q pugui em conectaré am vosaltres pel matí.
Moltes gràcies Alfons!
Me gustaLe gusta a 1 persona
Amb moltes ganes de tornar-nos a veurà, per a mi és un plaer i de molta ajuda
GRÀCIES
Me gustaMe gusta
Gràcies de nou, Alfons! Molt contenta de reemprendre les sessions de meditació, que tant bé m’han fet. Hi ha dies que no les podré seguir en directe , però ho faré per youtube.
Me gustaMe gusta
Molt bon dia, pregunta per demà, hi ha un motiu per ser 21 díes?
Gracies
Me gustaMe gusta
Com poder estar en presencia en el día a día.
Gracies
Me gustaMe gusta
Hola, he fet sessió pel youtube, pro lo d la presència no acabo d’entendre el concepte, suposo q vols dir algun estat mental, d no tenir el cap a una altra banda. Com ser jo si estic o no en presència. Gràcies
Me gustaLe gusta a 1 persona
He participado en 4 encuentros de 6 o 7 que hicieron este año.
Para mí, esos encuentros son muy importantes, un espacio para parar y rendirse del día a día, un automimo que me regalo.
Es como un recordatorio de lo que ya soy y sé, pero experimentar más y más.. Se va calando en mi ser..
Guiado por Alfons, que es un amor de ser, y pozo de sabiduría, y desde una mirada práctica y terrenal … Me encanta!
Siempre que sigan esos encuentros y yo pueda.. Continuaré!
Y el grupo que es maravilloso!
Namasté!
Me gustaLe gusta a 1 persona