Res no passa fins que un es mou.
Albert Einstein
«Mou-te, gaudeix, i deixa que el cos parli per tu.»
Programa
9 de maig 2026
Inner Movement a Vic

Les sessions son de 10h a 12,30h
25€
Transitant entre ritmes
Inner Movement és un espai on el cos s’allibera i allò intern pren forma en moviment. Una dansa espontània on sentir, deixar anar i permetre que la vida s’expressi des de dins.
Inner Movement neix fa 15 anys, de la necessitat d’expressar el moviment d’una manera lliure i conscient. És un espai de dansa i presència on no hi ha una estructura fixa: la construïm entre tots, deixant que el cos s’expressi amb llibertat i que emergeixi allò més profund de cada persona.
És una proposta per tornar al cos, a l’escolta i al moviment com a via d’expressió i connexió amb allò que sovint no troba paraules.
Inner Movement és un espai de moviment i consciència creat fa més de 15 anys amb la intenció d’oferir un entorn segur on expressar-se lliurement.
A través del cos, la música i el moviment espontani, explorem allò que viu en nosaltres més enllà de patrons, formes o emocions dirigides. No es tracta de ballar ni de seguir una tècnica, sinó de permetre que el moviment sorgeixi per si mateix i que el cos expressi allò que conté.
Les emocions no es busquen: apareixen, es mouen i es transformen. En aquest sentit, la pràctica esdevé una forma de meditació en moviment, accessible per a qualsevol persona.
El treball en grup potencia l’experiència, facilitant el reconeixement i la connexió a través dels altres.
Inner Movement és un espai lúdic d’exploració i expressió, on simplement deixem que allò intern prengui forma a través del moviment.
Contacta per dubtes o preguntes

